Sidor

Powered By Blogger

onsdag 26 september 2012

Skolbänken har dött, hämta hjärtpumpen!

Skolbänken har dött, hämta hjärtpumpen!


Att sitta på Naturkunskapen medan regnet rusar ner för himlen i rikting mot marken så kallad Tellus. Hösten är vacker, himlen blir sådär kallt och kalt grå, som en död skolbänk. Men träden brinner och ändrar färg medan vintern försöker springa oss ikapp. Karakou och Phil springer också ikapp, på Spotify. Musik, bloggar och födelsedagsfiranden får orättvist nog min uppmärksamhet, när det egentligen är min lärare och hennes vetenskapliga ton som förtjänar den. mat om tio minuter - magen kurrar, Gud stöttar mig genom allt. Honom ska jag krama när jag kommer till himlen. Jag tror att jag längtar, redan. 

Phil Wickham - Grace <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar