Sidor

Powered By Blogger

måndag 3 september 2012

Love is friendship on fire

"Love is friendship on fire" hörde jag någon säga någongång. Det var vackert tyckte jag, unikt, lockande och väldigt sant.
Åh, jag vill sätta min vänskap på brand. Se om lågan är evinnerlig eller om den snart skall brinna upp. Brinna upp eller brinna ner. Tänk så härligt att bli kär i din bästa vän, på ett sätt i alla fall. Nu snackar jag inte om min, utan om din vän. Tänk att älska någon so much it hurts, den smärtan skulle jag kunna leva med för evigt. När man börjar titta på "tjejfilmer" för femteklassare och "gråter" till Hilary Duff, då vet man att den där evigheten better start soon innan man går under. Och innan omgivningen drabbas för hårt av ens desperate thoughts. Som du kanske märker så längtar jag kanske lite för mycket efter a friendship on fire, but what's a girl to do?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar