Sidor

Powered By Blogger

söndag 23 september 2012

FADED GLORY IS CHARMIGT

FADED GLORY IS CHARMIGT


Med favorit NY-te koppen i handen och i klädd favorit skjortan sitter jag i min favorit säng. Bulliga kuddar och ljusa täcken omger mig. Det dova regnet och Jonathan Johansson i Draculas Premiär sätter stämpeln för detta fenomen called lördag. Hösten är perfekt i sina kameleont färger, dova till moln, skimmrande till sunshine. Det vackraste av Gungor spelar i mitt öra löv av filminspiration, kartor, äventyr, känslor och skådespel virvlar runt i mitt huvud, likt höststormen om natten. Att hitta sin plats i världen är inte så lätt, att hitta sig själv först är ännu svårare. Men musiken hjälper, så länge man väljer rätt musik. Så många beslut; aye aye. De rymmer jag gärna ifrån, väldigt lätt I might add: tack vare de sjutio-fjorten filmhögarna som väntar på att få användas. Livet är ett äventyr; oförutsägbart, svår-uthållet och så värt mödan. Tack Gud för denna dag; och för alla dina kommande. 

Godnatt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar