Sidor

Powered By Blogger

torsdag 14 juni 2012

There's traffic in the sky and it doesn't seem to be getting much better

There's traffic in the sky and it doesn't seem to be getting much better



Förvirrande natt. Hårda kalla slag i magen, ett skrikande sinne och ett hjärta som kvider i smärtor- ensamheten som gör sig påmind. Tre dagars frihet och själen är ännu en gång som molnens frusna trasor. Fåglarna flyr över himla valvet, likså vill jag också fly. 

jag är sällskapssjuk. jag behöver ha någon i samma rum konstant, annars dör jag. förut har jag klarat mig bäst på egenhand. nu är jag som vargarna som lever i flock. soft. 
jag ska åka till min vän ute på landet idag, långt, långt så långt jag kan komma. 
jag kommer min vän, jag kommer till din räddande famn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar