Sidor

Powered By Blogger

onsdag 13 juni 2012

a dedication

a dedication




Jag är så tacksam för mina vänner. Mina gamla gossar och mina nya. 
Till skillnad från resten av världen står jag mer än gärna in the friendzone med alla av dem. 
Klyschigt - ja, ganska. Men sant också, det får man inte glömma!


Ellinor & jag på grundskoleavslutning


Simen, Edel & Hanna en glad dag i sänder
"Simen, du måste inte med huvudet..  Haha, Hanna hjälp till!" 

Mirjam, jag, Ewe & Josefine på fredagskvällar

Snygga tripple e:s på bankett. Emelie, Elsa & Elin

Emelie är igång på sista festen
                                     

Elsa & Hanna på bankett

Schön-Daniel på bankett

Bankett-brudarna Noomi, Victoria, Ruth & Julia

Johanna & Coco på bankett

Oliwer charmar kameran på bankett

Här sitter vi hela guldklimpen
Fina Jesper ler på bankett

Så wynderbara Jean, Bango, Adam, Debbie & Eric - Jeje

Isak & jag vid matbordet
"skratta bör man annars dör man"
Vackra Malin på bankett
 Vackra Bella på skolavslutning

You-so-fine, Josefin
Kvinnor kan! klättra upp till balkongen
Nomi & Olivia på klassresa

In the bus Ellinor & Jag

David & jag under fotodag med vännerna

Chilla Ewe under klassresan

Vi snackar med David om tjejer. Ruth, vad tycker du?

Energiknippen och glädjebomben i sig, Ted.

Unika Edelweiss, på klassresa

Justina gör tummen upp för vår klass & sommarlov

Christian & Isak vet hur de ska göra
@ fotodag med vännerna

Isak, Christian, jag, Sofia & David på fotodag
charming
Hanna in my heart. Hanna på fotodag

Ett ihopplock av många trevliga stunder. Alla inte-lika-klyschiga-människor-som-jag är inte med. Men jag vet ju om dem så det spelar ingen roll. 
Jag tycker om dig Gud som skapat alla dessa och satt ner dem i min omgivning, tack. 

Foto: Hanna Markström & Gabriella Sten samt "okänd".

  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar