Sidor

Powered By Blogger

lördag 23 juni 2012

10h & Bob Hund

10h & Bob Hund


 19/6 Dagens låt: Folkmusik för folk som inte kan bete sig som folk - Bob Hund

Jag är helt komplett utpumpad. Min energikälla har gått på reservbatteri, precis som min dator. Men mitt reservbatteri håller i ett halvår, inte i de korta fem minuter som behövs för att hitta laddaren. Jag har gått på ett reservbatteri jag inte visste fanns. 
Jag är tacksam för att det var gömt i mig. Precis som min vän, som gömmer en hundra lapp i väskan någon gång ibland, just för att hon kommer bi så glad när hon hittar den. Man letar bara nära man är desperat. Den regeln går att tillämpa på många ställen i livet. 
Vi är folk som inte kan bete sig som folk. 


"Bella, glöm aldrig bort var
du kommer ifrån"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar