Sidor

Powered By Blogger

torsdag 22 november 2012

Såna här dagar är guld

Såna här dagar är guld

När man vill skriva ut sitt hjärta skriver man i sin dagbok. Det som ingen annan ska se, sitt hjärtegodis eller sin hjärtesorg. Men det gör ont i handen att skriva i dagboken, undra varför..
När man bara vill skriva, skriva för att skriva eller skriva för att säga nått högt, då skriver man i bloggen. Jag drömde en vacker dröm inatt. En hemsk dröm, en konstig-förvirrande dröm och en väldigt vacker-romantisk dröm. Den romantiska drömmen kommer jag ihåg så bra, så bra. Många händelser i de olika drömmarna kommer från vad jag sett och tänkt under föregående dag. Det är ofta så, i drömmar styr det undermedvetna. 
Min dröm came true i en av drömmarna, det var säkert jag som styrde över den drömmen.
jag är en romantiker utan röst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar