Sidor

Powered By Blogger

onsdag 14 november 2012

ett träd som växer sakta, växer sig starkt

Ett träd som växer sakta, växer sig starkt


Jag peppar min senior-year-old-bro att ta utbildningen riktigt allvar nu. Att driva sig själv till success och inte sitta på sitt ass med flickvännen på andra sidan telefonlinjen och låta tiden rinna mellan fingrarna. Jag peppar min senior-year-old-bro att ta utbildningen på allvar nu, när det är det sista jag vill göra. Jag köper mig lite tid och flyr en gång. Usch vad depp. Livet är knas ibland, eller kanske inte så jätte knas  - rather sad. Brittish english gör mig mysig. American gör mig riktig. 
Om jag verkligen skulle bli kär i någon musik, då menar jag kär, inte förverkligande musik, mysig, glad, direktdepp och eller rent skillad, men crush-aktig fast inte. Mer djup. Ja om jag skulle bli kär i någon musik så skulle det vara the one by Bon Iver




2 kommentarer:

  1. jag tror på dig du är stenstark och bellavacker och gabriella underskön och bäst. bättre! TILLOCHMED. /Edel

    SvaraRadera
  2. och du är väldigt väldigt snäll edelpedel (a)

    SvaraRadera