Sidor

Powered By Blogger

fredag 12 oktober 2012

USA, High School och allt sånt där

USA, High School och allt sånt där


Förra veckan tog jag det där nervwrecking beslutet att faktiskt ta steget ut i världen och inte bara sitta lazy på mitt ass och drömma nästa år. Ett utbytesstudent år i USA ska jag göra. Anmälningsblanketter, intervjuer, beslut, skakiga ben, regrets och förväntansfulla ögon ligger ahead. Kan du fatta? Jag ska till USA! Jag ska göra allt det där som jag bara drömde om och som aldrig faktiskt skulle in. Jag börjar nu fatta konceptet att drömma stort. Och vad en vän till mig sa: "Jag tror att Gud ger det till dig, för att du förtjänar det. Efter allt ditt kämpande, efter allt som har hänt, så belönar han dig med det. Jag vet inte om det direkt kom från Gud, men det bara slog mig." Då blev jag så glad. Efter allt kämpande som du vet om eller inte vet om. Nu får jag en break och jag är så tacksam. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar