Sidor

Powered By Blogger

torsdag 3 januari 2013

jullov betyder sovlov

jullov är sovlov


vaknar, somnar, sover och vaknar igen. men sover mest. lyssnar lite på musik och lever i filmernas värld. jag tror att jag måste jobba med film på något sätt i framtiden, inom kostymgrenen kanske. som den beteendevetar-sömmersk-stylist jag kan vara. Musiken är viktig också. på sitt sätt. Jag gillar att vara rörig när jag alltid är ordningsfull. det är skönt. jag gillar att göra saker som folk inte förväntar sig av mig, jag gillar att överraska, eller så gillar jag bara folk som överraskar. jag är inte helt säker än. 
I'll keep you posted. 


Nu ska jag skriva en debattartikel om en omtalad samhällsfråga utan svar, förhoppningsvis har jag inte exakt samma tankar som alla andra. Men man kan aldrig vara säker.  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar