Sidor

Powered By Blogger

lördag 8 december 2012

Pommes frites & glass - aah you're that girl

Pommes frites & glass - ah, you're that girl


Idag ringde han från Youth For Understanding, efter att ha försökt nå mig fyra gånger, fifth time's a charm, eller hur var det nu?
På onsdag bland böckerna smäller det, blir jag antagen då is it on like Donkey Kong, give it your worst, horseface. 
Spänningen fyller atmosfären i min själ, nervositeten bubblar obekvämt och tankarna rör om och rör runt som ett galet barn, eller en virrig Edel. (hehe, edel;) Irrationellt och distraherande, till slut skriker jag ut; SHUT UP! med rosröda kinder i den awkwarda stämningen och förrvirrade öron hämtar jag skolböckerna och som vanligt låter mig uppslukas av otåliga mattetal och strunt-samma-engelska. Sorry India, i don't want to write about your possible future anymore. You'll get by without my snoozy thoughts.

jag gör en johanna och vänder mig plötsligt om. men utan ett hejdå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar