Sidor

Powered By Blogger

måndag 9 december 2013




photo: surpriseices.tumblr.com
The Cure - To Wish Impossible Things

Jag skriver pro memorias om konflikten(-erna)på Filippinerna och en om outsourcing den här veckan medan jag vaknade upp till lingering illamående, hurting kropp. 

Men det betyder också att jag har tid att sitta i min skönaste vita vinter tröja och lyssna på musik.
Och skriva.En massa skit.Om jag ska va helt ärlig.

Men också lyssna på musik som jag inte gjort. 
Känns fel att lyssna på riktig musik när jag mest bara lyssnar om samma christmas platta från -96. Men den är underbar. 
Under bilden tänkte jag skriva 
"Men Without Hats - Safety Dance" 
eller 
"A Boy and His Kite - Cover Your Tracks" 
den finns med på min i sorg lista.

Nu började Benjamin Francis Leftwick spela sin Pictures.
Då tänker jag på bara en.
Sappy och sentimental. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar